Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- Kweek meer vlooien, eet meer snot
- 'ik ben een weekje in de usa geweest voor mijn werk... kom maar allemaal vragen stellen, ik heb dat graag' - 'waarom ben je teruggekomen?'
- Allé t gezond verstand heeft weer eens gesproken over een doen scenario
- Vanaken bij De Slimste Mens... De interessante personen zijn opgebruikt zeker? Djeeezzzzz
- Boro Bast Binsterens, een sigarenrokende zwermatoloog uit Flessenbarg, heeft het drankblik voor linkshandigen uitgevogeld
- knip knop knee
- Wat is er meer verdacht dan een vrouw die gaat solden-Shoppen en met niks thuiskomt?
- hedde al iets gepakt tigge den hoest?
- Gaef mich nog maar ein pilske
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- Natas owned A´pen
- Wel handig, dat direct na de schepping ook het wiel was uitgevonden. Godsdienst = waanzin
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.