Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- vwalla wad jij borbleem a niffo is gewun nedelant
- En wat hebben we vandaag geleerd? Ten eerste 'T IS ALBERTOOOO
- I take photographs of asses. aand afterwards I wipe my ass with the photographs
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel nodıng......
- I'm elated having found this site, it's toally the thing people from work were constantly looking for in search of. The up to date info on this forum
- Persönliche Lieblingslieder von zwen ... Kommentare zu den Lieblingsliedern von zwen
- das ewa anders dan bij anderlecht tegen een 4de klasser spelen in de beker
- De dappere die de draak verslaat, ontvangt 1000 kilo stront in zijn straat
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- mijn schoonouders hadden geen kinderen
- Toen er niets meer van hem werd vernomen, wenden zijn broers zich tot de politie wendden zijn
- Pieter steekt zijn wieter in een gieter
- ich hem in mien boks gescheten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.