Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Scheiß von die Liga, Sie sind der Scheiß von die Liga! Scheiß von die Liiiigaaaaa
- Suck on you, I get this feeling deep down in my throat that I just can't lose. Yes I'm on my way
- daar sta je dan met je bananen in je buidelzak
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- Al maar op bestaan.volgens mij heb ik een vier persoons bed nodig.had amper plaats om te liggen op mijn zij knieën buiten bed
- Diene kop :-D
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
- Marianne Fellaini en Axelle Witsel
- This site definitely has all of the information I needed about this subject
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.