Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Geklaag van Club Brugge op ref stuit op onbegrip: "Naast de kwestie"
- doe je dat dikwijls?
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Hello my name is MATT D'AGATI. I have no friends and no life. I spend my time flooding websites with boring, uninteresting, annoying, repeating spam
- Zien zus en broor hebben tem vurige wéék nog moote vangen om zien hoar te kinnen knippen!!
- wat baten stok en bril als de uil geen handen heeft
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Cause today the sea came in The wave came and stole my loved ones
- I was alone finking about what happend to us what happend to me
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- Zouden lesbiennes ook potleggen als ze in groep uitgaan?
- oogcontact van het eenzaamste soort...
- Heej Margriet, je weet toch: bidden helpt niét? Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.