Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- Wij wensen u veel plezier met het ontvangen van dit bericht. Als u echter liever geen e-mails in de toekomst meer ontvangt. Gelieve uit te schrijven
- hij die zonder zit werpe de eerste munt
- bouwonderneming bewondering woning
- Als ze bij de vaccinatiepost aankomen met een chipnaald, dan zit je niet bij de vaccinatiepost, maar bij de dierenarts.
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- ZOU SIMON HET ERG VINDEN ALS IK NIK SCHILDER??
- Slapen, liggen, uitrusten, is prima, maar ordinair op resortbakken dretsen echt niet!
- Mijn baas doet niets en ik help hem daarmee.
- Beer Bruyninchks, aalboer, heeft een verkeerde strontcentrifuge aangekocht vanuit de scatalogus van Mest Aankoop. Shit!
- 'k snap et ni?
- Nonnen en strap-on´s, dodelijk!
- Hey Folks, For the last days some of you may encountered ugly speed problems from part of our infrastructure. We fought this and we lost. Yeah.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.