Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Hae waaës good, mer ziej zoop
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- Waarom heb je da gedaan” Ja da weet ik ok nie
- Vervolgens ontstaat er een stevige braspartij.
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- *** Fatman has quit IRC (Quit: Stopt maaar met zeveren mannen 't is Troel !!!!)
- Computers: why are mine always shite?
- Ref Nicolas Laforge heeft STVV-Lokeren op gang gefloten. De bezoekers trappen het af.
- Waat doon ve op ne burger? Vleis, ei, tomat, sloai, juuntjes, saws
- D'er hangt kak in de lucht
- AS TE NOEW NEET GEIS BEWÈGE, DAN KLOP ICH DICH NÈÈR!
- De snelheidsbegrenzer heeft een dubbel voordeel: hij komt de veiligheid ten goede en is handig om boetes te vermijdne.
- fucking kutregen bol het af!!!!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.