Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- De koe lacht op de grond
- Wie een verkeerde weg inslaat zal veel moeten omlopen
- Let's face it! Er worden veel te veel Engelse termen gebruikt!
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- Wij kunnen er verder ook niks aan doen
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Heej Matroos heb jij gekakt in die doos? Heej ja heej ja hooow!
- Nood-Afrikanen vind je niet terug op de universiteit, Noord-Afrikanen daarentegen wel.
- Gerrit Klugtervogt maakte, zoals verwacht, indruk met zijn imposant achterwerk.
- Unless you're a doctor with a very large
- bu waas Thieuke inne sprint???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.