Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- Bea kon het gebruik van de beamer beamen
- En huppakee, je hebt weer op deze site zitten kijken. Tijd die je ook aan iets anders had kunnen besteden. Yes!!!
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- Etienne van der Zwiecht, eisoptrofoob, mislukt zodanig veel in zijn opzet dat hij er bang van wordt
- Nochantans ziet Zulj alles beter!
- I know none of you
- daarom beb ik emmanuela een aantal aandelen in amandelen aanbevolen
- wadist vinde mijn broche ni schoon ofwa
- damenmode dendermonde
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- Nu de kroegen gesloten zijn, lijkt een hondje me wel leuk. Zit te denken aan ierse pup
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.