Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Zie je dan zelf niet in dat je het charisma van een azijnfles hebt???
- 't Is hard werken!
- met 20.000 zotten naar brussel op 18 mei!!
- Wer schweigt, stimmt nicht immer zu. Er hat nur manchmal kein Lust, mit Idioten zu diskutieren
- Bastian Klemonzrud, Prof. Drs. Sergov Barinek, Jormeidt Allochtre, Zundbarg
- wie niet sterk is kan het worden
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- Canım benim eline sağlık emeğine sağlık dilerim cok guzel yerlere gelirsin bıde seslerınızıne bayıldım ya
- Je bent nooit volledig waardeloos, je kan nog altijd gebruikt worden als slecht voorbeeld...
- Hedde koppijn copain?
- Trainer zijn van Brugge tast blijkbaar gezond verstand aan. Preud'homme, Leko, Clement... allemaal kwamen ze er gefrustreerd uit.
- Tijs-Anijs Van Der Sijs, seismoloog, mist een vijs
- Propagandaham
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.