Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- U heeft WÁT van mij gevonden? Een vuil slipje!?
- van naar de klok te kijken wordt de kleine wijzer
- allei! Bewegen!
- GODMILJAAR NEI...!
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Naast zijn job als nachtwaker zit Gerard zeker niet stil. Zijn hobby´s zijn vissen, kruiswoordraadsels oplossen en postzegels verzamelen
- Toch opmerkelijk dat atheïsten meer respect en begrip hebben voor gelovigen dan andersom
- wat doe jij zo laat nog op internet?
- I once fell asleep on an empty bus, and farted so loud in my sleep I woke myself up. Then realized the bus was full now and everyone was looking at me. I just went back to sleep cuz what else am I gonna do?
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Ik las laatst iets over hypochondrie, en ik dacht: dat heb ik ook!
- wie niet horen wil moet op de blaren zitten
- Arlotte Vertigt, de overmaats gesamplede volksvertegenwoordigster van vertegenwoordigers, is zo rebels dat ze overdag nachtcrème draagt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.