Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- En zo is alweer een weekend totaal naar de gallemiezen geholpen!
- la vengeance est un plat qui se mange froid
- Vind 10 redenen waarom je soms beter "ja" zegt tegen "nee" en soms "soms" tegen "soms"
- hoe "ik heb nog geen bier gedronken vandaag" ?? Schaam je je niet?
- ik heb wel een hoog iq maar ik kan dat niet beweizen
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- Oh no! Brand! Brood.
- STVV: the tables have turned inderdaad! 360°!
- Hallo Het is opwindend voor mij, onderwerpen in de groep en breng mijn ideeën voor het goed functioneren van de groep.
- mag ik de zout en paperclip
- oost west ik doe niks en mijn moederke de rest
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.