Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- ik wou da ik dit thuis had staan. jezus wa een bazenbak
- Someone has their work cut out in Argentina’s network today.
- Hij heeft een Australisch kapsel; het Sydney
- Wie zoekt, die vindt apen in huis
- Sorry voor de tags iedereen maar ik denk echt dat sommigen van jullie dit goed kunnen gebruiken (vooral tijdens corona)!
- Gelukkiglijk hebben we dagdagelijks zozoiets van goh zeg maar
- Bij ieder schoon wijf loopt er altijd een lelijk spook
- Leuk: ´s nachts een kuiltje graven op het strand, er lekker in kakken, dichtgooien en ´s anderendaags je ogen open houden wanneer de kinderen zandkasteeltjes gaan maken.
- Pakket BE3428632-20 is verzonden naar uw
- Wie is je favoriete fictieve personage? - God
- Liever HOOGGEVOELIG en echt, dan omHOOGGEVALLEN en fake
- Ik vond dat ik dat mocht vragen.
- you can stand there all laughing at me, telling stories that ain't true
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.