Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- wijshijd verdwijnt met de haren
- Weet ge wie ik een slechte drummer vind? Maar dan ook echt slecht he... Lars Ulrich.
- PPA0303A HAMBURGER
- dat is niet tegen dobbermansoren gezegd
- tattoo's zijn belachelijk! Daar... ik heb het gezegd
- ᗅᗺᗷᗅ
- De anorak wordt weer seksie!
- wie zijn billen heeft gebrand lag met zijn ding in het zand
- my brother and I are lucky to have found your website, it is toally the thing my friends and I are looking in search of. The articles here on the webs
- Sindie Verderp, een platte-aarde-aanhangster uit Hondscloote, heeft onlangs een cursus "Onsuccesvol cursussen volgen" gevolgd. Niet geslaagd helaas.
- Dus nee
- Merci Sinan. Groetjes thuis he, vliegevanger.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.