Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- 'k ga vandenacht gans mijn broer volschijten eh :-/
- sperma-bank-slogan: RUK JE ROT
- ...en dat los je dan maar op door snot op tegels uit te smeren of hoe moet ik het zien!?
- Wat krijg je als een thuisverpleegster haar onderbroek een maand lang aanhoudt? Een rood-wit-geel ✚
- 'En wat vind JIJ leuk?' 'Het woordje LEUK al zeker niét!'
- Je kan je neus verkleinen, maar het blijft een gok
- de electricien kan de spanning niet meer aan
- Al snel doir dat we niet in een ei moesten rijn
- heb ook geen behoefte om op zo'n hypocriet feest vriendschappen aan te gaan met zogenaamde 'collega's'... pfffff fuck toch off!
- Frog parking only. All the others will be toad.
- amai gij zegt dikwijls 'amai'
- Zot, zotter, zotst! En na zotst heb je de regering!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.