Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ik ben tenminste niet zo'n weirdo als jij die steeds van die Engelse termen gebruikt!
- Ik krijg ook wel eens te horen dat ik stink. maar dan niet naar zweet maar naar paard
- wie nog éénmaal "op de één of andere manier" durft te gebruiken snij ik z´n ballen af
- Die Hühner legen unvermindert weiter ????????????, heute gab es #marmorkuchen.
- Fuck-Me-Botjes zijn eigenlijk gewoon smurfenmutsen maar dan aan je voeten!
- al klinkt de kwoot nog zo raar,als het rijmt is het waar
- stevig kwootje dan zou ik zeggen.
- zou het niet gemakkelijker zijn als alles gewoon op batterijen werkte?
- een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinken
- This site definitely has all of the information I needed about this subject
- I love how they showed us at the very beginning that we have to take the eggs out of the carton first. I don’t think I would’ve connected those dots otherwise
- Vetokele Kovalev Vinokourov Kovalenko Kollen
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.