Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- ... maar ja, jij bent ook ONNOEMELIJK dom!
- Buffalovince: Slapen 's middags kan best, kijk maar naar onze verdediging
- Zou je met Google ook ruzie kunnen zoeken?
- Een echte man is hooligan
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- de appel valt niet ver van de peer
- Het gaat van kwaad naar erger met Beerschot. It goes from angry to annoy with Bearshot.
- De stomme ezel zag de balken in zijn eigen ogen nie
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- De shit uit je verleden is de mest voor je toekomst!
- omdat je STOM BENT!!!!!
- Huckleberry huckle buck buck rogers finn Finland
- my brother and I are extreemly happy having found your blog, it's really what my wife's friendsMy friends from work were scouring the internet in sear
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.