Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- E cineva interesat de un cont pe Filelist? if so, pm!
- wie|wc is now known as wieieie
- Groetjes, Bernie Van Grout
- I just don´t know what to do with Marcel
- wie neemt er nu z´n mammie mee naar de boeren!?
- Niets is echt kwijt totdat mama het niet meer kan vinden
- Laatst zag ik een man op een spijkerbed liggen. ik vroeg: 'Bent u fakir?', zegt ie: 'Nee, alleen op dinsdag!'
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- Er kómt nog 'n tijd dat je jezelf kan (laten) versturen via het internet. Alles wat daarvoor nodig is, is de apparatuur en een nieuw soort protocol. Én de interesse natuurlijk!
- wilt u kennismaken met een OekraIense vrouw? Klik hier om uit te schrijven.
- eerste homokoppel : Adam en ivo
- de site voor mensen die speciaal naar het ziekenhuis gaan om mensen in die fles te zien plassen
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.