Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- ooit breek ik de nek nog over die hond!
- ik snap er geen jood van
- ZildeBilde: @9000ultras die is nog met va-kan-tieeeeee
- Héééé ♫ làààààààsssss... ♩ heb ♪ ik een zuurpruim als ♫ bààààààsss!! ♫
- Achteraf trok de tandarts een dik pensioen.
- de barman was klein maar tapper
- jippie en hoera voor borstvoeding en necrofilie en filatelie
- En wat hebben we vandaag geleerd? Ten eerste 'T IS ALBERTOOOO
- Gin moatn, gin moatn, allien mor d'n Bèr, wuk zou kik dun zonder humme?
- Liam Gallagher = KUNT
- Ook in blauw leverabar!
- Allemaal goed en wel, maar kan jij een A4-blad in één hand volledig opfrommelen?
- Guy-Maniuel Porte, een snoepverkoper die mank loopt sinds dat iemand in de 2de kleuteklas op zijn teen ging staan, loopt sinds dat iemand in de 2de kleuteklas op zijn teen ging staan mank
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.