Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- de kweker zit op zwart zaad
- Leven zoals god in Frankrijk... inexistant dus
- After looking over a few of the articles on your site, I truly appreciate your way of writing a blog. I book-marked it to my bookmark site list and
- “Accidentje maakt het net wat specialer”: hippe baby’s hebben een é in hun naam
- Ik had me nog zó voorgenomen om niet verliefd te worden op een wijf in een groene trui... Zie ik daar die giecheltrut en 't is zo ver
- De video is in feite bewerkte clips van alle eerdere muziekvideo's van de band tot dat moment, samengesplitst met geanimeerde stilstaande beelden
- Als infanterist heb ik veel gezien maar dit ....:kwaad:
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Wel handig, dat direct na de schepping ook het wiel was uitgevonden. Godsdienst = waanzin
- my backslashes were eaten from my escaped exclaimed echo statement!
- Medisch Carsela
- Excuses are like rear ends. Everybody has one and they stink
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.