Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- oog om oog hand in hand
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- Volgens mij is Elvis verliefd op een kolenwagen, hoorde net op de radio: love me tender
- ...en een beetje aarzelend zei ze dan: "Rubberlol!"
- 4IPIOIS
- Jamaar ik heb godverdomme helemaal geen 25m² kubieke meter potgrondt besteldt man!
- You are an annoying, depressing whiner. If whining and complaining would change the world, you would be the new messiah!
- Robèt Van Bakoven
- Daarom ben ik coorstabder voor een rijvaardigheidsprief vanaf 50+...
- Spaar energie: blijf zitten!
- Uit een studie van het Instituut voor Onafgewerkte Onderzoeken blijkt dat 6 op 10 mannen
- Hij trekt een gezicht alsof hij met een kerstboom in de woonkamer binnenkomt en er dan achter komt dat het nog maar juni is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.