Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ik heb het gevoel alsof ik schuim
- Verhip, het lijkt zelfs wel of je nadenkt over wat je gaat zeggen!
- In de toegevoegde tijd, toen het kalf al verdronken was voor de Luikenaren, maakte Denkey er nog 0-2.
- All asses must be shown
- Wel handig, dat direct na de schepping ook het wiel was uitgevonden. Godsdienst = waanzin
- Iemand is er met William Shatner´s gedragen ondergoed vandoor!
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- Stampen, stilstaan, stevig
- Galinga naknak uy, sigo man tanan!
- ------------------- ff afbakenen voor mooier overzicht he ;) -------------------
- How about you read the "About the english premier league matches" statement on the site instead of looking like a wetwipe
- Bailly zou in beeld zijn. Die heeft wel al meer dan een jaar kreeg club meer.
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.