Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- ik zit op opgedroogd zaad!
- Euh ja, we kunnen van alles doen. Maar als GIJ nu om te beginnen al eens definitief off fuckt, dan zijn we al een flinke stap in de goeie richting
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- Als ik een glas bier drink, word ik een ander mens, en die ander heeft altijd geweldige dorst
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- tis toch wao seg!
- Klommeleir!
- These people must have interviewed too many stupid people that doesn't fit the position and they are now desperate.
- oost west ik doe niks en mijn moederke de rest
- Everyone knows that there is a Restaurant At The End Of The Universe (bookings essential, Closed on
- En dit behangpapier mevrouw is écht wel iets voor u. De fallus-achtige vormen in het motief zijn, zoals de naam het al doet vermoeden, gebaseerd op de menselijke penis. En u mag 3x raden welke!
- wie goed doet doet niet dom
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.