Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijft dan maar lekker thuis
- Ja, en om de vier dagen wordt er dan nagegaan of iemands ondergoed ververst moet worden
- Op café gaan en dan als reden om niet te biljarten zeggen dat je te moe bent. Jaaa, dat geloven we direct
- Elke sok die verdwijnt in de wasmachine duikt later weer op als tupperwaredeksel
- Heej dag Jan ben jij een vrouw of een man? Heej ja heej ja hooow!
- op het menu bij grootmoeder: kerst omaatjes
- ChemCook .
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Als twee honden vechten om een been is er een been tekort.
- i used to wonder what the saying "it's the little things in life that make you laugh" meant - I never understood it until I saw two midgets fighting at Walmart
- de opticien ziet het met lede ogen aan
- De tieners zijn naar het festival geweest - ook wilma was bezorgd. Iemand heeft zelfs overgegeven
- Sinds Hesgoal is opgedoekt loopt donnydeligt elk weekend doelloos rond. Geen vrienden, geen hobby's, niks.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.