Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Het zou bijzonder stom zijn als je onderweg naar je werk een collega op de fiets zou aanrijden!
- Ik heb daar geen belang bij!
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- waar de galblaas van vol is loopt de inktpot van over
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Geobsedeerd in het gebedsoord
- Project X vs Kassameisjes: 'of ik nou twee, drie of dertigduizend mensen uitnodig moet ik toch zeker zellef weten!? Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!? Ik ben bekant zestien!'
- als de hemel naar beneden valt, zijn ook de mussen dood
- There weren’t chemicals like protection clear coat that could cover your paint
- Steek je steak in de oven
- 13rat13: geel voor die keeper vinnek gwn voor komidie
- wie|wc is now known as wieieie
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.