Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- ...en een beetje aarzelend zei ze dan: "Rubberlol!"
- de Talara-beerputten in Peru en Brazilië
- Wer schweigt, stimmt nicht immer zu. Er hat nur manchmal kein Lust, mit Idioten zu diskutieren
- Van welk persoon, die je nog nooit persoonlijk ontmoet hebt, heb je het vermoeden dat hij stinkt?
- Namens het Nationaal Gaming Board ik hierbij melden dat uwe-mail is getrokken winnaar van het programma gehouden op 10/04/2010.
- De letter D... een probleemgeval. Duikt op waar ze niet hoort te staan (aDvocado, tranDsport enz) en valt weg waar ze wel hoort te staan (staMbeeld)...
- STRONTLASTING
- Don't ever make a long term decision based on a short term emotion.
- de kroegbaas is het allemaal goed zat
- Heej dag Aart ik heb een lama gebaard! Heej ja heej ja hooow!
- als je iemand een kebab geeft ben je dan een dönor-kebab ?
- Dagelijks iedereen tegen hun geweten willen schoppen want vlees is moord en uit den boze. Lang leve Veggie. Lang leve Tofu! En nu iedereen fijn offerfeest wensen? Beetje hypocriet vindt u niet?
- Hemeltjelief wat stinkt gij toch...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.