Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- waar rook is kan worst zijn
- Wij zijn zondig en trots
- Maas was geflipt men met neefke en bert LOL :p :p
- wie wind zaait zal het op de fiets moeilijk krijgen
- Moest het iemand interesseren: de pizzadozen van Bruno's zijn exact even groot als verpakkingen om LP's en Maxi's in te verzenden. Of de pizza's ook afspeelbaar zijn op platendraaiers lijkt onwaarschijk.
- ja ris makkelijk om een filmke te plaatsen hé
- morgen is morgen overmorgen
- We hebben onze 16000 ste datum. Hartelijk welkom Dirk Brand.
- Gewoon een hert van m 'n broer z' n spieren. Avi Lol ik doe mijn best om geconfronteerd te worden met een lepel. Hou je van?? Lol
- Woordenweetjes, flauwe zever en serieuze dingen op één site... Wat moeten we daar allemaal van denken?
- En als ik ´m zó gebruik...? Vind je dat dan lekker? Hm?
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- beter 1 schaap van de dam dan 10 in de put
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.