Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Ik heb een okselerectie
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- wat sta je daar nou weer te rubberkutten!?
- Ik roek geen suzy
- een spleetmeter, een schaamdoos, een peNISkoker, een gortemeijer, een beflapje, een anuspieper
- Onlosmakelijk eten
- In het crematorium val je van de ene verassing in de andere.
- John 3:16 Dat is... 0,1875
- Ze hopen dat ze de rubbertjes zo makkelijker aan de man kunnen brengen. Natuurlijk 'aan de man', een vrouw heeft niks om die 'aan' te doen
- Joffy Joffy Joffy ik doe zout in mijn koffie
- Racing Genk is weer indruk aan het maken. Het doelpunt dat gescoord werd op Besiktas was van fantastische makelijk. Kijk en geniet van de goal van
- chealrtoi on
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.