Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- Why? Because FUCK YOU! That's why!
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- hebben jullie al ooit een vliegtuig gezien?
- the holy spirit has descended upon this apostle tombstone block demonstrator
- You'll never nordic walk alone
- Dien lompe boer die daar aan delhaize grote bek had tegen mij , door mij vettig portret te noemen mag dat nog eens proberen weet ik het niet goed aflo
- Ik ga enkele dingen veranderen in mijn leven. Als je niks van mij hoort ben jij één van die dingen
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- eergisteren was morgen gisteren
- LEER GROTVERDOMME SPELLEN!!! EN UW INTERPUNCTIE SUCKT OOK KAMELENBALLEN!!!
- .KAREL.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.