Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Ellert van Zijl, balletdanser-van-m'n-kloten, heeft een ongezouten mening over sauna's. Naar eigen zeggen heeft niemand er iets aan.
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- Mooie zak salade, en iemand nam ei mannen, en in enen nam iemand na meineed Alaska”, zei oom
- n Ezel laat Reinier taal lezen
- Wat 'n lelijke smoel heeft die kerel toch. Zou nog iets zijn om bij standard te gaan voetballen
- een goeie joint smoren en/of een frisse pint pakken en dan verdwijnen in een droom
- Standard slikt ACHTSTE nederlaag bij Cercle. Leve CERCLE!
- En toen luidde het verdict: verdikt. Beetje magertjes, vind ik.
- De kwestie is dat ik me meer en meer aangetrokken voel tot Véronique De Kock
- De jacht op oogballen door alsmaar meer spectaculaire roepstoeterij...
- als de nacht valt is het donker
- Mario èt ne Mexicano!
- Dit keert komt de actie vanaf de rechterflank en het is weer Arteaga die kan afwerken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.