Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- ik vind 2x per dag gaan kakken ruimschoots voldoende, maar de natuur beslist daar meestal anders over... tja!
- Bèter eine DJ op verlof dan téén in diene hof ...
- Spaar energie: blijf zitten!
- Respect (only) runs both ways. And so does the lack of it.
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- Als onrust je hoofd en lijf overneemt, geeft creatief bezig zijn je rust...even eens nergens aan denken. (LD, 2/11/19)
- Allemaal goed en wel met dat nieuwjaar vieren, maar om 00:43 al TWEE KEER zijn gaan kakken, dat is toch euhm... apart.
- morgenstond heeft goud in de mond
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- Namens het Nationaal Gaming Board ik hierbij melden dat uwe-mail is getrokken winnaar van het programma gehouden op 10/04/2010.
- Hoe lang duurt een "Het is de week van..."-week op facebook? Drie maanden?
- Er is maar één reden om mij te haten: jaloezie
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.