Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Een man uit Zottegem besloot om vanavond de kachel aan te steken... Schouwbrand bij 34 graden
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- I am sorry, I can help nothing. But it is assured, that you will find the correct decision.
- Heeee, ben ik is een keer online, dan doe joj niks. Moet je morgen ook niet mekkeren waarom ik niet Feut
- "Delen is lief" toevoegen aan een bericht is gay!
- ´k Blijf er trouwens bij dat de boekhouding van Standard nog ´s moet doorgenomen worden!
- Not at all. Want to learn to know you. You to?
- Würst Käse scenario
- Alex Zaagnew
- I know an artist, he has a Russian sound technician. And a Czech one too. And a Czech one too.
- de postbode is bezorgd
- ging er wel voor om te koppen vandaag de verwarring
- Was ik maar een wolk...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.