Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- you can stand there all laughing at me, telling stories that ain't true
- |Pic van Saarke eindelijk on line :
- Have you shrick? Are you bang? Or angsty?
- RodeCarp: misschien ben je zelf wel zielig...
- Stop jij bij het vegen pas als alles weg is of is een bepaald percentage genoeg?
- Het awoertgeroep zwelde gestaag aan. Het werd pas serieus toen men inzag dat ik niet doorhad dat het op mij bedoeld was, omdat ik zelfs begon mee te doen als een willoos schaapje
- We gingen op zeilkamp en gebruikten een zeiklamp om 's nachts naar het toilet te gaan. Zeiklamp. Zeilkamp.
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- vroeger vond ik me (terecht, overigens) de lelijkste jongen van de hele wereld
- Er is maar één reden om mij te haten: jaloezie
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- Ja zeg, hoe kan Benny daar nu een antwoord op hebben ?
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.