Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Wel leuk om te weten dat ik samen met Mario Been naar een Mission Impossible aan het kijken ben. Ik naar de film op VTM, hij naar #kvognk
- beter een blauwtje lopen dan een groentje te blijven
- Ik sta op de brug en steek een vinger in mijn gat, het rijmt wel niet maar het dicht wel .
- een grote bek opzetten kan bijna iedereen
- Wat een héérlijke schicht van Junya Ito! Uit een wel heel scherpe hoek verschalkt hij Mignolet met een snoeirhard schot in het dak van het doel!
- The bible says: "You don't have to be attached to a door to be a knob".
- De tribunes van Sclessin zijn al voor meer dan de helft leeggelopen. De supporters van blauw-zwart verzorgen de sfeer in de slotfase.
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- al regent het pijpenstralen
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- Kevin zit met een zware postNatalia depressie
- wat zit bij een vrouw van 25 onder de borsten en bij een van 65 ertussen? De navel.
- kfc Hamont 99 europees!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.