Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Deze zite is pedagogisch onbelangrijk, met wat voorlezen en weet-ik-veel-wat
- wor zennekik terechtgekomen seg!
- de uroloog is pissig
- Ik krijg het Spaans benauwd! Oftewel "cargado" als je dat toepasselijker vindt
- en daarom zou ik eigenlijk zo´n kast moeten hebben * Pilske is lui !
- Jajaja, alle mogelijke onderwerpen passeren weer de revue, maar over stickers verzamelen wordt weer geen woord gerept!
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- niets kan 's freuen
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- Niet dat ik elke dag rondloop als een wandelende stinkwolk
- schapen bevven? Het kan!
- beter te laat dan overtijd
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.