Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- ´t was toch ne donkergele mercedes 250d eh?
- Dien lompe boer die daar aan delhaize grote bek had tegen mij , door mij vettig portret te noemen mag dat nog eens proberen weet ik het niet goed aflo
- Ben jij nog 'geweest', Benny?
- ZANDMANNETJE STAAT MET DE RUG TEGEN DE MUUR - Na wetenschappelijk onderzoek is door meerdere gelijkgestemde processoren en producers aangetoond dat het zandmannetje 7x per week zijn werk zou moeten doen om met een gezond lichaam te behouden. Doch zijn er klanten waar het zandmannetje niet in werking kan treden wegens: foutcode 4kGa6N0G6VEe61lst88ehA666Rd7man. Dit komt meestal voor tegen het einde van de week en gaat samen met snelle harde geluidsgolven en de nevenverschijnselen zijn ritmische bewegingen van armen en benen.
- Nog waal.,allein papeer bienoa op
- Klopp wordt gek
- the box said : "install on windows xp or better", so i installed it on my mac
- Leert 'ne keer zelf printen!?
- pe pulle pinken
- een kip legt het ei nooit ver van het nest
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- er is niemand die op mijn cabriolet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
