Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- CRONYISM
- gestrondheid!
- grotesko is een boer olé olé
- stop eens met men te schrijven als je mijn bedoeld
- Dien lompe boer die daar aan delhaize grote bek had tegen mij , door mij vettig portret te noemen mag dat nog eens proberen weet ik het niet goed afloopt, had zo een lelijke strontkleurige koekendoos
- op het feestje bij oom Piet was hele goeie wiet
- blucerchiato: gol dhi chi cazzo
- Als je in god gelooft zal je nooit nog bang zijn. Inderdaad want dan ben je alle realiteitszin kwijt
- dat is het puntje van ´n sigaar afknippen en daarna een gesprek over muizen aannvatten!
- stevig kwootje dan zou ik zeggen.
- Slapen, liggen, uitrusten, is prima, maar ordinair op resortbakken dretsen echt niet!
- brief van BINNELANSE zaken gehad.... LOL! ik bedoel FUCK! LOL! ... euhmmm... AARGH!
- de cafebaas is het goed zat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
