Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Dänny de munk over zijn bijbalontsteking: "Het is heel zuur dat ik de voorstellingen mis, echt klote, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor alles."
- ICH WEISS NICHT? ICH HAB´ KEINE AHNUS
- De inbreker had als alibi dat hij op het moment van het misdrijf in Sint-Gillis-Waes
- Deze webstek is gedurende de gehele coronaperiode gewoon open gebleven. Maar dààr hoor je niks van he!
- My nosehair grows half an inch overnight
- felicity's facilities
- Koppel verdacht van brandstichting toekomstig asielcentrum zoekt asiel in Hongarije
- Schimmel Schommel
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- Flight attendant: "Window or aisle?" Passenger: "Window or you'll what?"
- we moeten maar eens polsstokhoogte nemen
- de beste stuurlui lopen op de wallen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
