Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- Moet er nog stront zijn?
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Easy / Normal / Hard / Very Hard / Chuck Norris / Roel Tijskens
- Wat wou je nu weer zeggen? "Wazaaaaaaaaah" zeker?
- Vleesvervangers: een andere naam voor dildo's en könstpenischen
- Op vezoek bij STVV bedraaide Bafik Relghali zijn knie.
- Tijdens het luikse duel staan de bezoekende supporters hier en de thuissupporters standard.
- Heej Carol ik hou het niét bij je vol, heej ja heej ja hooow!
- Zijn er hier ook de echte huzarenstukjes van die ontwerper? Die zijn er. (designer)
- Het zingt, speelt diverse instrumenten en zit vol inkt: Paul McCartridge
- Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
- Waar men gaat langs Vlaamse wegen, komt men mottige mensen tegen. Deze morgen nog...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
