Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- als schijnt in november de zon, 1000 kg blijft een ton
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- am Arsch geleckt, im Arsch geleckt, woran auch immer geleckt, wie kann es sein dass man in der letzte Minute gegen Genk wo ein Mann am Boden liegt in der Abwehr so schlecht aussieht?
- Zie jij het zitten om langer te gaan werken om meer pensioen te kunnen krijgen?En dan minder tijd hebben om ervan te genieten? NEE.
- Het zou bijzonder stom zijn als je onderweg naar je werk een collega op de fiets zou aanrijden!
- aldus dus
- Gefeliciteerd! U bent zonet bij de laagste soort mensen terechtgekomeuh
- geef er een lap op
- Voor mij persoonlijk was het wel één van de betere jaren... Qua... jaar...
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- Guy-Maniuel Porte, een snoepverkoper die mank loopt sinds dat iemand in de 2de kleuteklas op zijn teen ging staan, loopt sinds dat iemand in de 2de kleuteklas op zijn teen ging staan mank
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Alex Zaagnew
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
