Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Wel leuk om te weten dat ik samen met Mario Been naar een Mission Impossible aan het kijken ben. Ik naar de film op VTM, hij naar #kvognk
- de witte lijnen die straaljagers in de lucht achterlaten zijn waarschijnlijk veroorzaakt door de piloten die uit hun venstertje leunen en een krijtje vasthouden, zodat ze weten waar ze geweest zijn
- op dat moment was ik getuige van een allesverschroeiende scheet
- Klein beetje ontsiert door de gele hesjes zegd de reporter , ze gaan nog smeken voor de geke hesjes als al het geld uit hun zakken is geklopt.. JA voor het klimaat, NEE tegen de extra belasstingen waa
- In de videoclip is hij te zien, vrolijk dansend en getooid met een koppijnbril
- Ah, Satan sees Natasha!
- Velen verklaren mij zot, maar ik doe het te graag
- de barman was klein maar tapper
- Hoewel ze al meer 25 jaar overleden is
- Vieze jeukbaard, onverzorgd
- Wat gebeurt er met een niet-bevruchte eikel?
- Hemeltjelief wat stinkt gij toch...
- Tijdens de coronaperiode hebben we zo vaak zonder volk in het stadion moet spelen. Om dit dan nu te zien, dat is bijzonder triest
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
