Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- Het is niet omdat ge uzelf de Kanaries noemt dat ge de bezoekende fans in een volière moet steken hè
- La muerte de una mascota es tan dolorosa como despedir a un ser querido, según la psicología
- Ik hou van nachtschijten
- Schempamporasch!!
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- Ben echt trots op diegene die dit ''perongelijk'' op tv heeft gezet =D
- I just blew my nose and wine came out
- een dove pastoor vindt geen gehoor
- KabouterBob: Dildo Den Haag pyromaan: KabouterBob das keukendevisie
- de kapperszaak is permanent gesloten
- 11. Alleszins Mensen die allesinds of allessins schrijven mogen ook spontaan verdampen vind ik.
- seg joengeuh als je dat nu nog niet gezien had ben je gewoon NIET MEE
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
