Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- haar naam was keetje trippel
- Euh ja, we kunnen van alles doen. Maar als GIJ nu om te beginnen al eens definitief off fuckt, dan zijn we al een flinke stap in de goeie richting
- Hoe gaat het?
Ik mag niet klagen!
Ahzo?
Nee, ik màg dat niet, ik heb redenen zat en zou graag wíllen maar ik màg niet! - Zoveelste oorlogje over Achelse tennisclub: ex-partijtjesgenoot beschimpt schimpen van ‘sport’
- je hebt haar dan toch geslagen mag ik hopen??
- wir haben es nicht gewusst!!!
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- Tijdens de coronaperiode hebben we zo vaak zonder volk in het stadion moet spelen. Om dit dan nu te zien, dat is bijzonder triest
- wie niet horen wil moet maar luisteren.
- alex agne met z'n aftands afgezaagd gekwijl
- Technimasnimasters
- Heej Lambert er hangt een schoen aan uw geirt, heej ja heej ja hooow!
- In de toegevoegde tijd, toen het kalf al verdronken was voor de Luikenaren, maakte Denkey er nog 0-2.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
