Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- is het aan het vriezen mag je buiten niezen
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- ´k vind ze eigenlijk niet zo knap :s
- wie zijn dorst niet lest, houdt dorst.
- We are really happy having found your web site, it is really everything I have been hoping for. The information here on the website is definitely need
- Busbestierder bij De Lijn (2009–heden)ma
- Het is wel duidelijk dat moderne huizen en andere gebouwen met snot aan elkaar hangen.
- Re: "STATUS: Uw pakket is klaar voor verzending!"
- Womack & Womack & Stomack
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- Hoelang een minuut duurt, hangt ervan af aan welke kant van de wc-deur je je bevindt.
- weet ge wa IK denk? da ge stillekesaan misschien beter eens gaat kijken voor iets anders, da denk ik!
- Merci Sinan. Groetjes thuis he, vliegevanger.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
