Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- Scheiß von die Liga, Sie sind der Scheiß von die Liga! Scheiß von die Liiiigaaaaa
- Heej Francine ik wil mijn zweer laten zien! Heej ja heej ja hooow!
- dokter, dokter! er zit een komkommer in m´n reet... 5 min later nog geen dokter...
- Jail De Bilde
- deze website is ook voor degenen die soms een pintje te veel drinken en soms zat zijn
- ®Perann »
- Was soll mit die paaseieren passieren?
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Maar voor hetzelfde geld hadden we het niet gezien en stond het daar een paar dagen in weer en weer.
- in de kroeg gelogeerd zijn
- "𝐹𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑥𝑝⻕
- ...en dat los je dan maar op door maar wat met paaseieren te gaan gooien, of hoe moet ik het zien!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
