Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- doe je dat dikwijls?
- In het Roze Orkest speelt de homo de hobo en een faggot de fagot
- I, me, mine. I got a USB-slot in my spine
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Racing Genk scoort drie keer na de rust en deelt een stevige tik uit aan leider Club Brugge in de Play-offs
- DING DONG
- Maas was geflipt men met neefke en bert LOL :p :p
- All the crazy shit I snoof last night...
- Ze moeten hem de dood Straf geefen zoon mensen moeten niet rond lopen de kinderen verdienen dat niet geverdomme
- Etiketjesconsumptie ZUIGT!
- valt kerstmis in december zal het regenen in november
- twee babies in huis en je hoort niets op de buis
- It's is off from the same seme semesamese street as ass sesamestreet butt it's isn't not
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
