Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Gelukkig voor de Britten blijft het pond stabiel op een halve kilo staan.
- De kappers zitten met hun handen in het haar
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Sorry voor de ironie, maar wat 'n GEKLÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGGGG toch weer op facebook!!!
- Mijn oom heeft een lipoom, mijn levensgezel heeft een gezwel
- Dikke plakken stront in je nek! JAAAA!
- Er ZIJN nog Belgen, Sure
- Deze site bevat vooral veel informatie waarvan je niet goed gaat weten wat je ermee moet of kunt doen
- de kaas voor de voeten wegmaaien
- Ja sorry, ik héb ze laten vallen. Maar da is dus echt wel zwaar he, zo'n basgitaar
- Als je Jeroen van der Boom hoort zingen krijg je toch gewoon keelpijn in zijn plaats? Wat 'n gekweel
- er zijn maar weinig huizen in Vlaanderen waar er géén lijmtang in de keukenla ligt
- er hangt aaaaaaltijdddddd iets aaaan je geezziiiiiiccchttt!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
