Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- Braakliggend terrein: een plaats op een stoep of ander openbaar gebied waar iemand gekotst heeft.
- @FREnkhuizen Laat dat domme mens lullen. Dat is volgens mij zo'n oud wijf die te lang droog staat
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- met bier en zang leeft men lang
- zalig,een bier-knoflookboer met een mondkapje op .
- 2 gele bananen zijn geen citroenen, snapje?
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- het loopt de zeegaten uit
- Robert Armani - "Hit Hard" speelde door de speakers en mijn vrouw vroeg, vanuit de keuken: "zijt gij iets aan het afprinten?"
- Schandalig welke idioot heeft hier zijn frigo's en vaatwassers gedumpt in de bus in kreyel
- Gazondabber from Belgium reported July 13 , 2004
- Think less. Stupid more.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
