Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- we proestten het uit toen we de stand bekeken na de 13e speeldag
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- Maar voor hetzelfde geld hadden we het niet gezien en stond het daar een paar dagen in weer en weer.
- Mooie zak salade, en iemand nam ei mannen, en in enen nam iemand na meineed Alaska, zei oom
- een pilsje in de kraag vatten
- wat doe jij zo laat nog op internet?
- What time did Sean Connery arrive at Wimbledon? Tennish
- sportugal
- Jij bent het vriendje van de baas, jij hebt "Open 24/7" op de rug van je overall staan, met een pijl naar beneden
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- De ondergang van Westerse cultuur is al gaande en begint in 'kleine stappen'... Ondertussen blijft men verder slapen.
- I've had the most terrible dream... I was eating chocolate mousse and this morning I woke up behind the old folks' home on a heap of diapers
- in het donker zijn alle koeien zwart
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
