Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- gezwind rees m´n onsterfelijke ziel naar de bruine, door bosmensen afgeknaagde grasvelden
- vóór het eten de tanden poetsen is net zo dom als voor het schijten je hol afvegen
- Flight attendant: "Window or aisle?" Passenger: "Window or you'll what?"
- Waarom moet Clucht Brugge eigenlijk altijd (ex-)spelers van Genk binnenhalen? Hebben zij zelf geen scouting-unit?
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- 'we gaan kijken of zijn hersenen schade hebben opgeleverd'
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- het is alweer vroeg laat
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- in de lege zalen mijner blindheid, dans jij zachte storm nachtenlang
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
