Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If you develop an ear for sounds that are musical it is like developing an ego. You begin to refuse sounds that are not musical and that way cut yourself off from a good deal of experience. ~ John Cage
- I have just spent over an hour reading the messages on this board, I find them facinating!
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Wat nou,JA ? Zou je niet even goedemorgen zeggen ? En heb je alle kaksels al van het dek geschrobt?
- don´t need say nothing, umbeliveble
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- Op deze bouwplaats zit er zink in de grond van schaamte
- Als kind dacht ik dat tampons ongeveer de afmeting hadden van een augurk of vleeskroket.
- ik vind 2x per dag gaan kakken ruimschoots voldoende, maar de natuur beslist daar meestal anders over... tja!
- Flerfers keep tryin', everyone else keeps laughin'
- Burn-out vermijden? Kies de juiste baas. Gezien, Lambert?
- De ekselaar verweet de okselarenaar te veel okselhaar
- En gee... geef die centen maar aan sint concensus!
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
